Pesanan Penaja ^_^

15 Feb 2017

Kembara Musim Salju 2017 : Introduction

Hai semua..

Assalammuallaikum..

Syukur sesangat2.. Akhirnya kembara musim salju Kak MB berakhir sudah seminggu yang lalu. Kejap je kan masa berlalu. Rasa baru sahaja kembara ini bermula pada 29 Jan lepas hingga 06 Feb selama 8hari di bumi matahari terbit ni.

Tup tup tup eh eh dah balik dah... :-)

Itu ayat orang lupa diri kan.. Padahal anak yang di tinggalkan duk hitung hari je. Bila ler mama papa nak balik ni kan.. Si adik Faiz sampai demam tau gara-gara merindui papa mama nya. Tapi si abang Fayadh tak heran pun mama dia tak ada. ^_^

Walaupun seminggu dah balik ke tanahair pada subuh 07 Feb lalu. Tapi sampai sekarang akak masih tak boleh Move On lagi tau. Hati seolah-olah tertinggal di Bumi Nihon. Rasa nak repeat balik next year. Tapi kena menabung balik ler mulai sekarang. Nak ke sana costing nya tinggi.. So Kak MB target next year Okt 2018 pula. Nak merasa musim Atumn plak. Ala-ala Atumn In My Heart.

So hari ni akak masih tak ada mood lagi nak bercerita panjang. Almaklum ler baru lepas operation ni. Mood sakit lagi..

Hah, operationn??? Operation apa????

Sudah-sudah ler.. Tak payah korang nak terkejut beruk sangat. Nanti-nanti akak cerita yea.

Sekarang moh kita layan gambar dulu. Amik mood nak membaca nanti kan..

Part 1 : Shirakawa Go





Part 2 : Nara Park




Part 3 : Kiyomizudera Temple





Part 4 : Fushimi Inari Shrine



Part 5 : Togetsukyo Bridge


Part 6 : Bamboo Forest




Part 7 : Osaka Dontonbori



Part 8 : Shinkanzen Nozomi


Part 9 : Sumida River (Asakusa)




Part 10 : Diver City (Odaiba)


Part 11 : Sensoji Temple


Part 11 : Tokyo Metropolitan Government


Part 12 : Shibuya Crossing


1 comment:

Lina Bun said...

Tq Mira for sharing..